Tryk på tøj og specialdesign​ til foreninger

Unikt designet tøj med tryk til foreninger

Vi tror på, at tøj er mere end blot stof og søm. Det er en måde at udtrykke sig selv på, at vise tilhørsforhold og at skabe minder. Derfor går vi op i hvert eneste detalje, når vi designer og producerer tøj til vores kunder. Her er nogle af vores kerneværdier:

1. Unikke Designs: Vi starter altid med en grundig forståelse af vores kunders behov og ønsker. Vores designere skaber unikke mønstre og grafik, der afspejler foreningens eller virksomhedens identitet. Fra farvevalg til typografi – intet overlades til tilfældighederne.

2. Kvalitet og Holdbarhed: Vi bruger kun materialer af højeste kvalitet. Vores tøj skal kunne holde til daglig brug, uanset om det er til sportsaktiviteter, events eller arbejde. Vi tester og evaluerer vores produkter nøje for at sikre, at de lever op til vores standarder.

Merchandaise med eget logo

Udover de nævnte t-shirts, hættetrøjer og uniformer tilbyder vi også:

• Jakker: Perfekte til udendørs arrangementer eller som en del af et ensartet look.
  • Tasker og Accessories: Fra rygsække til kasketter – vi har det hele.
  • Specialdesignede Tryk: Vi kan tilføje logoer, slogans eller billeder på tøjet efter jeres ønske.
  • Drikkedunke og meget mere: Vi kan det hele. Hvis du ikke kan finde det på vores hjemmeside, så spørg.

Succeshistorier

Vi har haft æren af at arbejde med forskellige foreninger og virksomheder. Her er 2 af vores succeshistorier:

1. Syntox Esport: Vi designede ny lækre trøjer til Syntox. De var træt af deres gamle trøjer, og derfor peppede vi deres trøjer helt op:
    Forsiden af Syntox Esports jersey designet ud fra deres logo og deres velkendte X
  2. Sportsmotorklubben Odin: Vi skabte både hættetrøjer og joggers efter Sportsmotorklubben odin havde fået en fond til at betale for nyt tøj til foreningen
    Hættetrøje til speedwayklubben sportsmotorklubben Odin  Speedwayklubben Sportsmotorklubben Odin Bukser forside

Kontakt Os

Har I brug for tøj, der skiller sig ud og fortæller jeres historie? Kontakt os på Kontakt@foreningstøj.dk eller ring til os på +4531311927. Du kan selvfølgelig også bare bruge kontaktformularen nedenfor. Vi ser frem til at skabe noget unikt sammen med jer! 🌟👕🎨

Lad os samarbejde!​

Skal din forening have et bud på trøjer eller andet lækkert tøj, så tørv ikke med at kontakte os på formularen her