Leveringstider

Nedenstående leveringstider for tøj til din forening varierer afhængigt af designændringer og betalingens tidspunkt. Dette skyldes også, at antallet af dage kan variere betydeligt.

Design af foreningslogo tager normalt 3-7 dage fra vi har modtaget jeres ønsker og betaling. Dette kan variere alt efter hvor mange ændringer I ønsker.

Design af foreningstøj, herunder produkter med foreningslogo, tager typisk 3-7 dage efter logoet er udarbejdet, fra vi har modtaget jeres ønsker og betaling. Dette kan variere alt efter hvor mange ændringer I ønsker

Efter kundens godkendelse og betaling er produktionsprocessen planlagt til 3-5 uger, med levering til nærmeste pakkeshop i nærheden af kunden. Med visse tøjtyper kan vi dog leverer indenfor få dage, kontakt os hvis det er en hastesag.