Reklamationsforhold:

Inden for den danske købelov har du to års reklamationsret på produkter. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materialer og produktion.

Hvis du opdager en fejl eller mangel ved produktet, bedes du informere foreningstoj.dk inden for en rimelig tidsramme efter modtagelsen af produktet. Vi anser normalt 14 dage fra modtagelsen som en rimelig tidsramme, medmindre der er indgået andre aftaler.

Reklamationsretten bortfalder, hvis produktet anvendes forkert eller på en usædvanlig måde.

Når du ønsker at returnere produktet, bedes du kontakte virksomheden:

Foreningstoj.dk,
Apollovej 8,
8700 Horsens,
telefon: 31311927
Mail: kontakt@foreningstoj.dk

Alle Reklamationer skal desuden også sendes til ovenstående adresse. Men kontakt os inden afsendelse.
Vi modtager ikke reklamationer sendt som efterkrav, kontakt os i stedet for at finde en fælles løsning 🙂

Design af logo:

Vi tilbyder konkurrencedygtige priser på logoer i forhold til vores konkurrenter og har derfor implementeret en effektiv proces hos foreningstoj.dk.

Dette indebærer, at ved køb af et logodesign vil vi først definere, hvad logoet skal indeholde, baseret på dine præferencer. Dette kan være tekst, et symbol, en genstand, en figur eller lignende. Vi anbefaler, at essensen af logoet består af højst tre elementer (mascot, tekst og et tredje element).

Derefter skaber vi et logo, som du har mulighed for at foretage mindre ændringer to gange. Yderligere ændringer ud over dette eller ændringer i essensen af logoet kan medføre ekstra omkostninger.

Små ændringer inkluderer:

– Skift af farve
– Justering af størrelse eller proportioner
– Flytning af hele eller dele af logoet

Store ændringer inkluderer:

– Ændring af essensen af logoet
– Ændring af selve ideen bag logoet
– Skabelse af et helt nyt logo

Design af trøjer:

Vi tilbyder også meget konkurrencedygtige priser på design af trøjer og har implementeret en effektiv proces hos foreningstoj.dk.

Ved køb af et trøjedesign ønsker vi grundlæggende et billede af, hvordan designet skal se ud, inklusive et logo i vectorfilformat – ofte AI, PDF eller ligende. Men spørg hvis du er i tvivl. Derudover anbefaler vi billeder af to trøjer, der viser den ønskede stil.

Vores designer kombinerer derefter logoet med de to sendte trøjer og tilpasser farverne for at skabe det første udkast til jerseydesignet. Dette design kan justeres to gange med mindre ændringer. Yderligere ændringer eller ændringer i essensen af designet kan medføre ekstra omkostninger.

Små ændringer inkluderer:

– Skift af farve
– Justering af størrelse eller proportioner
– Flytning af hele eller dele af logoet

Store ændringer inkluderer:

– Ændring af essensen af designet
– Ændring af ideen eller grundlaget for designet
– Skabelse af et helt nyt design

Rettigheder:

Når du køber et trøjedesign, opnår du rettigheder til at bestemme, hvem der kan købe trøjer med designet. Dog forbliver de kommercielle rettigheder hos foreningstoj.dk, CVR: 41146206. Dette betyder, at designs skabt af foreningstoj.dk kun kan anvendes ved køb fra foreningstoj.dk, medmindre der indgås en individuel aftale.

Returnering

Da vare produceret hos foreningstoj.dk som udgangspunkt er specialproduceret, er returneringsretten ikke gældende. Dog modtager vi naturligvis reklamation ved fejl i produktion.