FRI FRAGT VED KØB OVER 5 STK.

Eksempler på trøjer med tryk og fuld design

Kontakt os allerede idag

Lad os samarbejde!​

Skal din forening have et bud på trøjer eller andet lækkert tøj, så tørv ikke med at kontakte os på formularen her

Sponsortrøje til Syntox, Esportsforening og med i Powerligaen.
arbejdstrøje lavet til foreningstøj.dk i bomuld og/eller polyester
Fuldesignet trøje med tryk designet til Foreningstøj.dk
Tøj til esportsforeningen Unsigned Puggers lavet med indfarvet tryk, og klar til at game i powerligaen

At lave trøjer til esport er en kunstform i sig selv. Det handler ikke blot om at placere et logo på en T-shirt; det er meget mere. Esportstrøjer skal være unikkegennemtænkte og visuelt imponerende. Hver klub, hvert hold og hver forening har sin egen identitet, og denne identitet skal skinne igennem i designet af esportstrøjen.

Lad os udforske dette univers af esportstrøjer:

1. Unsigned Puggers: For dem, der ønsker at udstråle farlighed og drabelighed, er der trøjer, der kombinerer skarpe linjer, mørke farver og intense mønstre. Disse trøjer signalerer, at spillerne er klar til kamp og ikke tøver med at dominere på banen.

2. Syntox Jersey: Den lyse Syntox-trøje er et eksempel på renhed og elegance. Med sit minimalistiske design og lyse farver giver den et sofistikeret udtryk. Spillere iført denne trøje sender budskabet om, at de er fokuserede og professionelle.

3. Vendetta Gaming Jersey: Den mørke Vendetta-trøje er en balance mellem styrke og mystik. Med sit dybe farveskema og unikke mønster er den velegnet til dem, der ønsker at udstråle selvtillid og gå efter sejren.

Uanset hvilken klub eller forening du repræsenterer, er det vigtigt at forstå deres værdier og visioner. Esportstrøjen er mere end bare et stykke tøj; den er et symbol på fællesskab, stolthed og dedikation. Så lad os skabe noget, der ikke kun ser godt ud, men også fortæller en historie – en historie om passion, teamwork og sejr!

Shopping cart

image/svg+xml

Ingen produkter i kurven.

Continue Shopping