Sponsor til klub i Horsens?

Foreningstøj.dk lægger stor vægt på at blive en lokalstøtte og leverandør til klubber, foreninger og virksomheder i Horsens om omegn derfor tilbyder vi også en sponsorløsning til klubberne i Horsens og omegn.

Sponsorat gennem foreningstøj.dk

Som forening/klub har du brug for støtte – ikke blot til husleje og varme, men også støtte til tøj, der kan skille sig ud, brande din forening og især at skabe fællesskab blandt medlemmerne.

Og tøj er en udgift! I hvert fald hvis det skal være lækkert. Et eksempel er et sæt trøjer til 20 personer, der kan koste en samlet normalpris på 6.500 kr. inkl. moms. Det er egentlig en god pris for specialdesignede trøjer.

Med en lokal sponsoraftale tilbyder vi dog hele 2.000 kr. i sponsorat ved køb af disse trøjer (ved køb af mindst 20 trøjer). Derfor vil prisen nu kun være 4.500 kr., inkl. moms. Dette er naturligvis inklusiv sponsorer og navne på tøjet. ALT er inkluderet.

Kontakt os hvis det har interesse. Jeg kommer gerne forbi jeres klub til en uforpligtende kop kaffe, hvor vi kan snakke om muligheder 🙂

Mvh Morten Kaj
TLF: 31311927
Mail: Kontakt@foreningstøj.dk