FRI FRAGT VED KØB OVER 5 STK.

Darttrøje med forlomme

Hvordan skal trøjerne til din dartklub se ud? Hos foreningstøj.dk er designmulighederne uendelige. Det er faktisk kun fantasien der sætter grænser. Se f.eks. dette eksempel:

Naturligvis er forlommen på trøjen. Men der er også mulighed for både knapper og/eller lynlås ved halsen. Som sagt – mulighederne er uendelige når du skal lave din darttrøje.

En darttrøje er ikke bare en trøje. Det er en måde at vise din passion, din personlighed og din klubtilhørsforhold på. Det er derfor, vi hos foreningstøj.dk tilbyder dig at skræddersy din egen darttrøje med tryk, farver og logoer efter dit ønske. Du kan vælge mellem forskellige materialer, størrelser og pasformer, så du får den perfekte trøje til dartklubben.

Hvad enten du spiller dart for sjov eller på konkurrenceniveau, vil du have en trøje, der er behagelig, praktisk og flot. En trøje med tryk og forlomme er ideel til at opbevare dine dartpile, mens du venter på din tur. En trøje med dit navn, dit kaldenavn eller dit motto er en måde at udtrykke dig selv på, mens du spiller.

Morten Kaj, der står bag foreningstøj.dk, har flere års erfaring med at lave trøjer til foreninger, og manden bag, Morten Kaj, er selv tidligere juniorspiller. Vi ved, hvad der virker, og hvad der ikke gør. Vi har også et stort udvalg af dartrelaterede motiver, som du kan vælge imellem. Vi garanterer dig en høj kvalitet, en hurtig levering og en fair pris.

Så hvad venter du på? Bestil din darttrøje med tryk i dag, og gør dig klar til at imponere dine modstandere og dine holdkammerater. Du vil ikke fortryde det. Besøg vores hjemmeside foreningstøj.dk og se alle de muligheder, vi har til dig. Du kan også kontakte os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp. Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontakt os her!

Vi svare ofte indenfor få timer og altid indenfor 24timer. Lad os skabe dit tøjunivers - sammen

Shopping cart

image/svg+xml

Ingen produkter i kurven.

Continue Shopping