Særligt Vendetta gaming tilbud på Esportstøj!

Logo Vendetta Gaming Esport

Som en del af sponsoratet af Vendetta Gaming, tilbyder Foreningstøj specielle tilbud til alle Foreninger henvist herind af netop Vendetta. SÅ uanset om I har talt med Vendetta til Gamebox Festival 2024, over Twitch, eller simpelthen bare har fået et link, så gælder tilbudet for dig i hele april og maj 2024.

Foreningstoj logo tøj med tryk

Se og benyt tilbuddet her:

• Trøjer (Fuld design): 290kr
  • Hættetrøjer (fuld design): 350kr
  • Hættetrøjer i bomuld med 1 logo: 290kr
  • Sweatshirts med 1 logo: 299kr
  • Jogging bukser med 1 tryk: 299kr
  • Bomulds: Crew T-shirts med logo: 199kr
  • Jakker, fuld design, 550kr pr. stk.

Alle priser kræver køb at mindst 5 stk. af same produkt med samme design, og er gældende april og maj 2024.

Hvem er Vendetta Gaming?

Vendetta Gaming er en dansk esportsorganisation, der leverer livekampe fra Power Ligaens divisioner. De fokuserer på dybdegående analyser i studiet og skarpe observationer under kommenteringen for at skabe en god oplevelse for seerne. Når der ikke er Power Liga-kampe, streamer duality selv og leverer underholdning i klaskehøjde

Desuden driver Vendetta Gaming Network også en privat server-netværk, hvor de har forbedret rygsæk- og bankgrænsefladerne for spillere på mindre skærme og planlægger at øge pladsen i fremtiden.

Hvis du er interesseret i at dyste mod Vendetta Gaming – Academy, kan du finde dem i Esportligaen, hvor de deltager i niveauinddelte kampe mod ligesindede hold.

Du kan også støtte Vendetta Gaming og deres spillere ved at købe deres nye Esports Jersey her.